Sayfalar

6 Ekim 2013 Pazar

Ne Giydim ?

Sellam kızlar :)

Nasılsınız ? umarım iyisinizdir :) beni sorucak olursanız şu aralar biraz hastayım bu yüzden de uzun zamandır birşeyler paylaşamadım : / yahu bir zamanlar sonbahar diye bir mevsim vardı ne oldu ona yazdan direk kışa geçtik hayır yanarım yanarım da sonbahar için aldığım ayakkabılarımı giyemedim ona yanarım olucak iş değil çok sinirlerim bozuk neyse :D Hafta sonu çıkarken ne giymişim ne sürmüşüm bir de siz bakın bakalım beğenicekmisiniz kıyafetlerin markalarını aklımda kalanları hemen resmin altına yazıyorum .
                                                                           Kazak : Zara
                                                                           gömlek : Koton
                                                                           Ayakkabı : superga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder