Sayfalar

6 Nisan 2016 Çarşamba

SAÇLARIMI NASIL UZATTIM ?

Merhabalar
Bugün size bir anda kısacık kestirdiğim ama hızla tekrar uzattığım saçlarımdan bahsetmek istiyorum. Nasıl oldu bilmiyorum ama bir anda saçlarımı kesme kararı aldım bir süre önce ve tahmin ettiğiniz gibi çok pişman oldum. Çok fazla saçlarıyla oynayan biri değilim hayatımda doğallığa ve sadeliğe çok önem veriyorum tabi bu bedenim içinde geçerli,O yüzden çok fazla zarar görmeyen saçlarımı uzatmam hiç zor olmadı. Öncelikle saçımın kısa halini sizlerle paylaşmak istiyorum. :)

Saçlarım bu haldeyken çevremdeki insanlarında gözünden kaçmıycak derecede uzadı ne mutlu bana :)



Gelelim nasıl uzattığıma... Öncelikle saçlarımı hergün yıkamaktan kaçındım onları fazla yormadan kendi haline bıraktım kabaca tabiri kendi yağında kavruldular :) Tabi temizlik önceliğimiz olduğu için bu süreyi fazla abartmıyoruz :) Daha sonra daha önce bahsettiğim Haçuç kürünü haftda 1 defa uyguladım bunun yanı sıra sık sık saçlarıma masaj yaptım ki kan akışı hızlansın. Tabi ben bu konuda bir uzman olmadığım için illa doğrudur demiyorum ben yaptım oldu diyorum :)
Benim formülüm şu şekilde; 1 adet Havuç 1 adet yumurtanın sarısı 1 çorba kaşığı zeytin yağı 1çay bardağı su Yapılışı, Huvuçları rendeleyip üzerine zeytin yağı ekliyorum,Üzerine biraz su ekleyip haşlıyorum. Havuç suyunu bırakınca ocağı kapatıp soğumasını bekliyorum. Soğuduktan sonra içine yumurtanın sarısınıda ilave edip karıştırıyorum. Daha sonra saçlarıma kopmle masaj yaparak yediriyorum yaklaşık 1 saat bekletip ılık su ile yıkıyorum.Kesinlikle çok işe yarıyor hem o saçınızdaki gereksiz ağırlık vardır ya hani onu alıyor hemde çok çabuk uzamasını sağlıyor.


Sevgiyle kalın..
Güzel kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder