Sayfalar

11 Eylül 2017 Pazartesi

CİLT LEKELERİNE NE İYİ GELİR ?

Merhabalar herkese..


Uzun zaman sonra tekrar yazmaktan çok mutluyum umarım sizin için faydalı bir yazı olur. 
Benim şimdiki yazacaklarım uzun zamandır deneyip kendimde sonuç aldığım çözümlerdir lafı uzatmadan sizi de fazla sıkmadan anlatmaya başlıyorum. :)


Öncelikle ilk malzememiz Tuz arkadaşlar,bildiğiniz sofra tuzu evet;






Haftada 2 defa tuz ile peeling yapıyorum hem cildimin tonunu eşitliyor,lekerin gorünümünü azaltıyor üzerine birde ölü deriden arındırıyo o kadar memnunum ki mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.Kısa zamanda çok etkisini gördüm sürekli devam edeceğim rutinim oldu bu benim.


Diğer malzememiz Elma Sirkesi;




Yine aynı şeyleri söylüycem sirke içinde ki zaten sirkenin faydalarını anlatmakla bitiremeyiz ama söz konusu cildimiz olduğu için cilt üzerinden gidelim. Ben hemen hemen hergün tonik olarak doğal elma sirkesi uyguluyorum cildime özellikle belirtmek istiyorum lütfen doğal olmasına dikkat edin,kısa sürede etkisini göreceksiniz. Son olarak bunların yanı sıra bol su içip cildinizi temiz tutmayı unutmayın sevgiler.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder