Sayfalar

3 Ekim 2015 Cumartesi

Nasıl Saçımı Uzattım.. HIZLI SAÇ UZATMA FORMÜLÜM

Merhabalar...

Arkadaşlar bugün size kendi uyguladığım bir formülden bahsetmek istiyorum ben çok faydasını gördüm umarım sizde görürsünüz. Benim saçlarım herzaman uzun ve gürdür.hayatımda 2 defa falan siyaha boyadım saçımı hiç oynamadım yani yormadım saçlarımı.

Bundan 6 ay önce falan saçlarımı küt kestirdim hep içimde vardı öyle kullanmak istedim onun haricinde hep uzundur saçlarım.








Ben çok kendiyle uğraşan biri değilim az öz deriz ya öyle bakım yapıyorum :)
Benim formülüm şu şekilde;
1 adet Havuç
1 adet yumurtanın sarısı
1 çorba kaşığı zeytin yağı
1çay bardağı su

Yapılışı, Huvuçları rendeleyip üzerine zeytin yağı ekliyorum,Üzerine biraz su ekleyip haşlıyorum.
Havuç suyunu bırakınca ocağı kapatıp soğumasını bekliyorum.
Soğuduktan sonra içine yumurtanın sarısınıda ilave edip karıştırıyorum.
Daha sonra saçlarıma kopmle masaj yaparak yediriyorum yaklaşık 1 saat bekletip ılık su ile yıkıyorum.Kesinlikle çok işe yarıyor hem o saçınızdaki gereksiz ağırlık vardır ya hani onu alıyor hemde çok çabuk uzamasını sağlıyot.


Ben uyguladım faydasını gördüm bu benim ömür boyu uygulayacağım bir formüldür sizde isterseniz deneyebilirsiniz okuduğunuz için teşekkür ediyorum sevgiler ... :)





KANALIMA SİZLERİ BEKLİYORUM :)


https://www.youtube.com/watch?v=1-Sl1_vYHaM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder