Sayfalar

4 Ekim 2015 Pazar

ÖRGÜLÜ SAÇ MODELLERİ

Merhabalar...

Bugün sizinle çok sevdiğim bir model olan örügülü saç modellerinden bahsetmek istiyorum.
Ben çok sevmeme rağmen bir türlü yapmak kısmet olmuyor sürekli beğenip bende yapıcam diyorum fakat dışarı çıkarken elim hemen düzleştiriciye gidiyor alışkanlık sanırım.





Gerçekten insana bir hava katıyor ve o kadar farklı çeşitleri var ki bunları kullanmak yerine neden hala düz saç da ısrar ediyorum bilmem :)







Özellikle bu modele bayılıyorumm









Şuan bunları paylaşırken gaza geldim yapıcam hatta yapınca burdan sizinle de paylaşıcam :)






Bence sıradanlaşmaktan birazcık uzaklaşmak için sizlerde yapın umarım size fikir olmuştur okudğunuz için çok teşekkür ediyorum Sevgiler herkese ... :)




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder